Anyagpróbák

>> 2009. július 10., péntek



Tegnap éjjel kipróbáltam két anyagon a színeket. Az egyik fehér vászon, a másik krémszínű. A fehér kicsit fakóbb fehér, mint a fehér Hubertem. Nézzétek a különbséget! A fehéren alig látszik a fehér hímzés, a másikon meg szép csipkeszerű, nem? Legalábbis szerintem.

Aztán nézegettem kicsit a mintaíveket is, s azt hiszem, csak akkor hímezzünk fehérre, ha nagyon mazochisták akarunk lenni:-D Hiszen rengeteg a fehér a mintában, nemcsak a csipke, hanem a cserepek-kaspók mindegyike tökfehér. Én maradok a krémszínű változatnál. A valóságban nem ennyire sötét, hanem inkább világossárgás az anyag.

9 megjegyzés:

Anita 2009. július 10. 18:48  

Nagyon jól mutat a kis fehér a krémszínű anyagon! :-)

Most már csak reménykedem, hogy nekem is rendesen fog látszani a nyers Huberten, mert már le is szabtam, mielőtt főprábát tartottam volna...

Soleil 2009. július 10. 19:38  

Én meg itt egyméteres lebernyegeken próbálkozom, mert nem merem még levágni:-DDD Általában 100-szor is meggondolom, mielőtt vagdosok:-D

Carol Anna 2009. július 10. 19:43  

Sokkal, de sokkal szebb a krémszínűn.
Nekem az tetszik jobban. :-)
A fehéren tényleg nem érvényesül a csipke, így a kaspó sem fog...

Carol Anna 2009. július 10. 19:44  

Bár kontúrosak a fehérek..., de nálam a krémszínű a nyerő.:-)
Ennek ellenére még mindig nem tudom milyen lesz az én anyagom...

Anita 2009. július 10. 19:52  

Hát, vágásban nekem ez a második, mert az elsőt jól elrontottam, nem vágtam egyenesre, a szatyorhoz meg muszáj. Szóval azt már tovább is vagdostam, arra hímeztem a gyergyói mintákat. :-)

Ja és közben mellét tettem egy fehér fonalat, megnyugodtam, jó lesz.

Anna, ennek is eljön az ideje. :-)

Dora 2009. július 10. 19:56  

De jó, hogy kipróbáltad! Mert nekem is van krém meg fehér hubertem is, de igy már nem kérdés, hogy melyiken lesz! Azért nem semmi vagy, hogy kipróbáltad! Enyém is krémszinű lesz :)

Dóra 2009. július 11. 9:05  

Jól mutat a krém színűn. Én eddig fein flobán gondolkodtam, de lehet hogy valami sűrűbb anyag lesz majd a befutó...

Névtelen 2009. július 11. 17:00  

Én is köszi:) Hááát, nekem is a nyers színű Hubert-en lesz inkább :)

Miaanya 2009. július 11. 19:21  

Nekem is biztos a nyers lesz:)
Még nem volt lelkierőm kiszámolni mekkorát kell vágni, ezt mindig jól kiszámolom;)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP