Borsmenta Viki kendőjére

>> 2009. október 16., péntek





Kész vagyok Viki kendőjével. Szerettem a színeit, de magát az anyagot baromi sűrűnek találtam eleinte. Vagy csak túlzottan belejöttem előtte a 25 ct fein flobám hímzésébe? Viki kendője szinte miniatűr az enyémhez képest, szóval szabályosan bele kellett rázódnom a mini x-ek hímzésébe. Nagyon igyekeztem, remélem szép lett. A franciacsomókkal egy kicsit még elmolyolgattam és valahogy nekem annyira nem jött be a kaspón a virágminta ezzel a kontúrral. Bevallom kipróbáltam zölddel is, de azzal szabályosan elveszett. Így viszont kicsit olyan, mint egy növényke hímivarsejt-díszítéses kaspóban. Szóval Viki, ha kibontod, nem lesz érte harag!:-DD

Ja, Viki, ha szeretnél egy fotót az egész kendőről szólj, szívesen csinálok, csak most nem volt kedvem elővenni a vasalódeszkát, annyira fotózni akartam:-DD

4 megjegyzés:

dviki 2009. október 16. 19:45  

Itt is köszi és nagyon tetszik! persze elfogult vagyok, de akkor is! :)

Dora 2009. október 18. 20:29  

Szerintem tök jó! :)

Dóra, neked meg megint hol jár már az eszed ;)? :-D

Dóra 2009. október 19. 9:08  

Köszi csajok! Túl sokat olvasgatom a terheskönyvemet. Ott van egy szép részletes rajz a petesejt megtermékenyítéséről. Valamiért rögtön a kaspó ugrott be róla:-DD

Anita 2009. október 19. 10:03  

Itt is írom, hogy szép lett! :-)))

Így már teljesen érthetőek a gondolatok...

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP