Új ruha

>> 2009. december 8., kedd

Klaudiával egyetértésben kicsit kezelésbe vettem a közös blogunk kinézetét, most kapott egy téli ruhát a pingvinekkel. Remélem, tetszik majd mindenkinek. :)))

Kicsit alakítottam az oldalsáv tartalmán is, kitettem a továbbküldési sorrendet, így nem kell visszakeresni, ha valamiért szükség van rá. Tettem még ki egy olyan mezőt is, ahol követhetjük, kinek hol jár a kendője, a bejegyzésekből ezt az állapotot szűrtem le, ami biztos, hogy nem a tényleges helyzetet tükrözi, szóval hagyjatok nyugodtan kommentet és javítom. Illetve a későbbiek során jó lenne, ha írnátok, hogy megérkezett a kendő a következő hímzőhöz, mert csak így lehet nyomon követni a vándorlást és egyszerűbb kideríteni, ha valami gond van.

Igyekszem majd a következő továbbküldési határidő előtt kiírni a következő növénykére vonatkozó hasznos infókat, bár ahogy látom, még a mostanival sem lennék nagyon megkésve. Az összevágott darabokkal kicsit nehezebb lesz megbirkózni, de ha lemegy a karácsonyi őrület, lehet beviszem őket valami programba, ha Dora meg nem előz. :D

Mi is van még... ja igen, kitettem a fenti linksorba egy új bejegyzés linket, használjátok nyugodtan.

13 megjegyzés:

Dora 2009. december 8. 14:15  

Hu, tök jó :)
Jó azt ötlet, hogy a határidő is ott van, meg hogy kinél melyik kendő van.

Viszont nekem valami furaságot csinál az oldal, alul állandóan megy és mozog a vizszintes scrollbar... az vajon mitől lehet? A hóeséstől? Gyanitom, mert ha a szélefele kitart egy hópehely, akkor mozog...

A fölös linkeket meg ugye leszeded föntről, ha nem kell oda semmi?

Anita 2009. december 8. 14:17  

Köszi. :)

Igen a hóesés okozza, de lehet kiveszem ezt a modult, mert nincs sok értelme és még valószínűleg a betöltést is lassítja.

Linkeket kiveszem, végül is bármikor lehet újat beírni, ha mégis kell. :)

dviki 2009. december 8. 14:22  

Jó lett az új ruha! :)
És akkor mondom, hogy már nálam van Évi kendője, Klaudia már hetekkel ezelőtt elküldte. ;)

Anita 2009. december 8. 14:33  

Javítottam. :)

Carol Anna 2009. december 8. 15:46  

Nagyon édes lett az új külsőnk! Nekem tetszik! ;-)

Névtelen 2009. december 8. 18:59  

Nagyon jó lett az új blogruha, tetszik! :)
Anna kendője már rég Évinél van, javítsd légyszi!:)

Soleil 2009. december 8. 19:12  

Nekem is tetszik az új ruha!
Éppen most akartam beírni én is, hogy Dóri már rég elküldte nekem Anna kendőjét:-D Már izzítom is a tűmet, hogy hétvégén végre belebökjek!

Anita 2009. december 8. 20:32  

Köszi lányok! Javítottam mindent. :)))

Ha van még esetleg óhaj-sóhaj, írjatok nyugodtan.

Névtelen 2009. december 8. 21:22  

Szerintem jó lett! Főleg, hogy nem nekem kellett megcsinálni :DDD

Anita 2009. december 9. 8:41  

Én már egészen jól belejöttem, a sablon kiválasztása majdhogynem tovább tartott. :)))))

Dóra 2009. december 9. 13:22  

Tetszik az új ruha!
Remélem jövő héten már Mariannál lesz Klaudia kendője is.

Carol Anna 2009. december 9. 19:23  

Zdóra! Miaa kendője megtalált?

Miaanya 2009. december 10. 9:26  

Nagyon szép lett az új külső!
Édesek a pingvinek:)
Tegnap feladtam Dorottya kendőjét Annának.

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP