Miának

>> 2010. február 14., vasárnap


Kész, kész, kész!

Egy hónapos csúszással csak sikerült befejeznem Mia növénykéjét. Nagyon szerettem csinálni, annak ellenére, hogy a négy papírról nem mindig volt egyszerű leszámolni a mintát. A kontúrozásnál a már feltett nagy felbontású képek nagy segítségemre voltak. :D Köszi lányok! :)
A franciacsomókkal nem vagyok teljesen elégedett, van pár ami bénácskára sikerült. Remélem Miának azért összességében tetszeni fog.
Hamarosan folytatom Dorottya kendőjével, hogy időben elkészüljek!;)

3 megjegyzés:

Anita 2010. február 14. 19:37  

Szép lett!!! :) És most már a bejegyzés is látszik, hurrá.

Drukk a kamillához, még nekem is hátra van, pedig biztosan szeretni fogom.

Névtelen 2010. február 16. 9:54  

Új bejegyzést írtam (lényegében uazt) és új képet tettem fel, mert a fotón kinagyítva észrevettem egy-két kis hiányosságot.
A kamilla talán egyszerűbb lesz.

Miaanya 2010. február 17. 12:50  

Nagyon köszönöm:)
Tetszik!
Szerintem szépek a csomók, és én is sokat puskázok a képekről;)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP