Megkésett kamilla Dorottyának

>> 2010. április 11., vasárnap


Sajnos nem sikerült behoznom az egy hónapos csúszásomat.:( Pedig majdnem... Icipici késéssel küldtem volna tovább a kendőt Évinek, de totális figyelmetlenségből megcsináltam kék színnel a cserép nagy részét... a terrakotta kendőre...no comment.
Na ekkor kerül a fonott kosaram mélyére a kendő. Kellett jópár nap mire megint előszedtem kibontani. Még jó, hogy a 28-as anyagon ez nem volt olyan vészes. Aztán jött mindenféle előre nem látható dolog (betegség, fonalhiány - nem a hiányzó kód), ami miatt megint pihentetni kellett a varrást.
Ma készültem el véglegesen, holnap repítem Évinek az anyagot! :)
Dorottya, remélem tetszik a kamilla! Sok szeretettel!
Dóra

1 megjegyzés:

Dorottya 2010. április 14. 20:33  

:-)
Nagyon tetszik!!! :-)
KÖSZÖNÖM, hogy ennyit fáradtál vele!!!

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP