Metélőhagyma Annának

>> 2010. július 24., szombat

Kicsit előre dolgoztunk, hogy legyen ideje Dórának a négy gyerkőc mellett nyugodtan meghímezni a növénykéket, így most Anna kendőjére elkészítettem a metélőhagymát. Ez a minta is tetszik, bár kicsit hosszadalmasabb volt a hímzése, mint a kakukkfűnek, de a végeredmény ugye most is megéri a fáradozást. Az anyag nagyon tetszik, viszont hímezni nekem nem volt olyan jó rá, folyton attól tartottam, hogy összehúzom a szálakat, így túlságosan is lazák lettek sok helyen az x-eim... talán azért elég szép lett így is.

Itt még kontúr nélkül.

Itt már készen kontúrral és nevemmel (nem volt egyszerű kisakkozni, hogy hová fog kiférni, de sikerült).


Hagymavirágok közelről...

... és a teljes kendő.

5 megjegyzés:

Soleil 2010. július 24. 19:20  

Nagyon szép lett! Én meg fél órával ezelőtt fejeztem be a te lenedet, végre nem ragad hozzám a varrótűm:-D Én nem is tudom, ti hogy tudtok kánikulában is rendületlenül hímezni.

Anita 2010. július 24. 19:55  

De jó, remélem, hamarosan képet is láthatok róla! :)
Ismerős ez a hozzám ragad a varrótű dolog, nem is hímeztem a vonaton mostanában. Itthon meg nincs meleg, mert Andris nehezen viseli még légkondival is, szóval ilyen gond nincs. Meg tudod, előbb-utóbb jelentkeznek az elvonási tünetek. :D

Dóra 2010. július 25. 10:00  

Anita! Nagyon haladsz! Állati jól mutat ez a növényke is.

Carol Anna 2010. július 25. 20:57  

Köszönöm szépen! Nagyon szép lett!!
Milyen jó ilyen szépségre hazaérkezni! :-)))

Anita 2010. július 26. 11:13  

Anna, nagyon szívesen! Olyan szép már a kendőd... :) Gondoltam is rád, hogy ez fogad majd, ha hazaérsz.

Dóra, szeretem hímezni ezeket a növényeket, úgyhogy örülök, ha kapok egy kendőt. :) És azért te sem vagy igazán lemaradva.

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP