Metélőhagyma Évinek

>> 2010. augusztus 30., hétfő

Ez is holnap indul útjára.
Imádom ezt az anyagot, és a színe is nagyon tetszik! Annyira jó volt rá hímezni! Van amit háromszor meg is ismételtem (mert folyamatosan elszámoltam valamit).
Most ez a növényke a kedvencem. A kontúrt pedig elsiettem, ugyanis a kaspón a virág kontúrjával csináltam az egészet :(
Most vettem észre fényképezés után és már nem akarok többet bontani. Remélem megbocsátod Évi.
Annyira jó látni, hogy csak két virág hiányzik a kendődről!




3 megjegyzés:

Soleil 2010. augusztus 30. 20:55  

Jaj, de örülök neki, nagyon szép!!! Köszönöm, Miaanya:-D
Semmi baj, jó így a kontúr, ahogy csináltad, nagyon tetszik.
Én meg csak szégyenkezhetek, mert jó pár kendőről nem tettem fel még képet. Pedig mindet olyan lelkiismeretesen lefotóztam, aztán meg ülök a képeken...

Miaanya 2010. augusztus 30. 21:11  

Kettőt ma fényképeztem, de a többin én is ültem egy darabig :)
Örülök, hogy tetszik!
Remélem élőben is fog :)

Veronika 2010. szeptember 1. 21:34  

sziasztok!

Nagyon tetszik ez az RR, már régóta szeretnék résztvenni benne, sajnos eddig sehová nem sikerült becsatlakoznom :-(( Esetleg megkaphatnám tőletek a mintát, hogy magamnak kihímezhessem?? Vagy megmondanátok hol lehet megvásárolni?? További jó öltögetést, nagyon szép mindegyik, gyönyőrűen hímeztek!!!
veronika.s.barocsy@gmail.com
Üdv
Veronika

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP