Évinek...

>> 2011. január 17., hétfő

... sok szeretettel! :)
Kedves Évi, pár nap múlva már kézbe is veheted a (majdnem) kész kendődet! :D Az alsó levélnél elcsúsztam a mintával, de talán nem zavaró. Sajnos csak a cserép hímzésekor vettem észre a hibát, már nem szerettem volna kibontani. Remélem így is tetszik!



Lányok, Nektek pedig külön köszönöm a lehetőséget és számíthattok rám, ha új RR-re adjátok a fejetek! :) Az én kendőm még nincs kész, egy növényke hiányzik róla és a keretét is még ki kell egészítenem. Ha meglesz újra jövök.

2 megjegyzés:

Soleil 2011. január 17. 22:14  

Ó, jaj de jó!!!:-))) Nagyon-nagyon örülök neki! Köszönöm szépen, Dóri:-) Meg persze nektek is, többiek, már alig várom, hogy láthassam egyben a kezetek munkáját. Még sok munkám lesz vele, ahogy elnézem:-) De milyen jó lesz majd a falon látni a konyhában!

Dóri, szerintem semmi feltűnő dolog nincs a levélkében, abszolút nem látom, hol csúsztál el:-)

Én XDóriét már elküldtem Klaudiának, Vikiét böködöm éppen.

Unknown 2011. február 7. 15:33  

Lányok!
Annyira megtetszett a kép amit hímeztek,hogy szeretnék én is magamnak ilyet :)
Mintát kérhetek hozzá?
Köszönöm!!!
Csepregi Márta

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP