Carol Anna növénykéje is kész!

>> 2009. november 11., szerda

Ilyen lett:

Igazán jó érzés volt, mikor az utolsó francia csomó is a helyére került és vasaló alá tehettem a hímzést! :)
Anna ikszei gyönyörűek és amikor megláttam a hátulját, még a szám is tátva maradt. Sehol egy jól látható kezdés vagy elvarrás, fonaláthúzás. Számomra kihívás volt a kendőjére hímezni. A láthatatlan kezdés mostmár nekem is megy, az elvarrásban is javultam. ;)
A francia csomók sem mentek egyből - most csináltam először-, aztán mikor rájöttem a technikájára, akkor már gyorsan haladtam.
Nekem tetszik a növényke, remélem Anna is meg lesz vele elégedve!

5 megjegyzés:

Carol Anna 2009. november 11. 19:41  

Dóra! Gyönyörű lett! Köszönöm szépen!
Nagyon tetszik!

Anita 2009. november 11. 21:11  

Nagyon szép lett! És a betűim is jól mutatnak. :)

Az enyém is készen van ám, csak lusta vagyok fotózni, de holnap vagy pénteken bepótolom.

Dora 2009. november 17. 13:26  

Tök jó lett :)
Mi az, hogy láthatatlan kezdés? Azt hogy kell?

Soleil 2009. november 18. 13:32  

Nagyon szép lett, tanúsíthatom én is, már itt van a kezemben:-D A láthatatlan kezdés nem az, amikor félbehajtjuk a fonalat, s úgy kezdünk, átbújtatással? Akkor nem látszik egyáltalán semmi.

Dora 2009. november 18. 13:35  

Évi én igy kezdek, ahogy mondod, de ezt nem mondanám láthatatlannak, mert lesz egy átló. Vagy ez már annak számit?

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP