ZDóra borsmentája

>> 2009. november 16., hétfő





Na végre én is lefotóztam az első növénykét:-D Íme, itt van ZDóra kendője. Mivel ma megjött a levélkéd is hozzá, ezért most már becsomagolva várja, hogy holnap reggel útnak induljon Klaudia felé.

Jó volt hímezni az anyagodra, csak a francia csomókkal szenvedtem meg egy kicsit. Időnként át akartak bújni a túloldalra, de aztán csak elbántam velük:-D A nevemből sajnos semmi nem látszik, ahogy már HubbubDóri is írta, ez a szín valahogy nem látszik egyáltalán. Az i betűmön levő francia csomó néz ki valami légypiszoknak:-D Na, mindegy, ez már így marad, mert kibontani nem látnám:-D

S akkor beszéljenek róla a képek. S már itt figyel Anna kendője:-D

5 megjegyzés:

Névtelen 2009. november 17. 8:13  

Ó, de szép! Nagyon tetszik, köszönöm szépen! :)
A 772-es tényleg nem volt egy jó választás, azt hiszem új színt keresek a neveknek, a tiédet majd én újra megcsinálom, ha visszakaptam a kendőt.

Soleil 2009. november 17. 12:07  

Oké, Dóri, de nagyon nehéz lesz majd kibontani, remélem, sikerül majd neked! Belehímezni sem volt egyszerű, mert alig láttam a szálat:-D Valamelyik kék szerencsésebb lenne, azzal szépen látszik a többieké.

Dora 2009. november 17. 13:25  

Nekem is max az M betűt lehet felismerni Dóráén, amit rávarrtam. A többiből semmi nem látszik.
A francia csomókkal én is megküzdöttem... nem tudom, hogy vászonra hogyan is kéne ezzel ügyeskedni...

Anita 2009. november 18. 8:13  

Gratulá Évi, ez a borsmenta is szép lett! :)))

Nekem nem volt gondom a franciacsomókkal, bár a Hubert elég sűrű az egyszálas csomóhoz is. Én mindig átlósan öltöttem vissza ahhoz képest, ahol feljöttem a fonallal (na ez most így nem tudom, mennyire érthető). Majd kíváncs leszek a Dóráéval hogyan fogok megbírkózni, mert ott azért nem olyan sűrű az anyag, simán átcsúszhatnak szerintem a csomók a szálak között sajnos.

Névtelen 2009. november 20. 20:41  

Már meg is érkezett :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP