Kontúrok és francia csomók

>> 2009. augusztus 18., kedd

Arra gondoltam, készítek egy összegzést a kontúrokról és a francia csomókról, mivel színes minta nem áll a rendelkezésünkre és vannak, akik nem igazán beszélik az angol nyelvet, ezzel szeretném megkönnyíteni egy kicsit az ő munkájukat. :-)

Akik konvertálnak értelem szerűen az ennek megfelelő színnel helyettesítsék fonalakat.


Tűzőöltés (1 szállal)

DMC 311 – virágcserepek, nyúl, locsolókannák, madáretető körvonala; virágcserép mintázata (bergamot, dill), fejecskevirágzat (flax); rügyek a borsmenta növényen (peppermint), „dill” tábla és betűi.

DMC 414 – kamilla szirmai (chaomille), ablak díszek és ablakkertek.

DMC 823 – virágcserép mintázata (chives, flax, chamomile), kerámia csirke.

DMC 890 – a legtöbb növény levele és szára, a cikória (chicory) porzószála.

DMC 987 – virágszárak a nyúlon.

DMC 988 – a borsmenta (peppermint) virágai.

DMC 3363 – a thyme virágának csúcsai.

DMC 3777 – a bergamot fejecskevirágzata


Tűzőöltés (2 szállal)

DMC 470 – a dill növény levelei és szára.

DMC 726 – a flax virágának porzószálai.

DMC 986 – a kamilla (chamomile) levelei.

DMC 987 – a borsmenta (peppermint) szárán lévő rügyek.


Francia csomó (1 szállal)

DMC 316 – thyme.

DMC 890 – az aloe levelei.

DMC 988 – borsmenta növény (peppermint).

DMC 3778 – a bergamot szirmainak külső széle.


Francia csomó (2 szállal)

DMC 311 – chicory virága.

DMC 370 – a bergamot virágának közepe/belseje.

DMC 726 – a chamomile virágának közepe.

DMC 3820 – flax.


Lapos öltés (2 szállal)

DMC 3726 - chives


És a végére csak úgy érdekességképpen a növények nevei:

aloe - aloé

bergamot - bergamott

chamomile - kamilla

chicory - cikória

chives - metélőhagyma

dill - kapor

flax - len

peppermint - borsmenta

thyme - kakukkfű

5 megjegyzés:

Soleil 2009. augusztus 19. 12:56  

Köszi a leírást! Már éppen gondoltam, hogy kérni kellene egy jó kis fordítást valami jó angolostól:-D

Dóra 2009. augusztus 19. 14:28  

Na én is épp meg akartam köszönni, mert csak nézegettem a cuccost. Csak egy kérdés, a polcok kontúrja is 311?

Miaanya 2009. augusztus 19. 14:48  

Köszönöm!!!
Már én is belekezdtem. Mostmár kontúrozni is tudom ami kész van.
Mutatom is egyszer, de most nincs gépem:-(

Anita 2009. augusztus 19. 21:06  

Szívesen lányok! :-)

Dóra, az ablak kerete és a polc kontúrja egyforma, csak kicsit másképp fordítottam bocsi... mindkettő 414-es.

Névtelen 2009. augusztus 26. 11:27  

Köszi :)))

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP