Kérdés a hibázásról

>> 2009. augusztus 30., vasárnap

Lányok,

egy fontos kérdés jutott eszembe. Azért jutott eszembe, hogy tudjam, hogy hogy kezeljem a szituációkat, és hát hogy ki hogyan szeretné, ha csinálnám majd, de nem biztos, hogy ez most igy elsőre bárkinek is eszébe jut.

Szóval az a kérdésem, hogy ki hogy szeretné, ha korrigálnék egy adott tévedést a munkában. Mert hát valljuk be, nekem asszem nem sok olyan munkám van ami hibátlan, mártmint értem ez alatt, hogy az van az anyagon, ami a mintán :)
Azt szeretném tudni hogy ha hibázok kibontsam, vagy korrigáljak inkább. A korrigálásnál meg milyen mértékű tévedés megengedett? Most csak mondok egy példát, a citromos kannát ugye jól elszúrtam, nem középre helyeztem. Irtam Valikának, aki mondta, hogy ne bontsam ki, korrigáljam nyugodtan. De csak úgy tudtam volna, ha egyszerűen lehagyom a kannának a csőrét. Na erre már úgy gondoltam, hogy ez bontani való, ezt nem lehet és illik javitani. De erre vagyok kiváncsi, hogy kinél mit lehet, mit vártok el :)

9 megjegyzés:

dviki 2009. augusztus 30. 21:56  

:))))) Én is hibáztam máris a keretben, miközben lehagytam a nyulat és ezért ugye arrébb kellett csúsztatnom 4 öltéssel....majd kiderül, hogy Dorottya észreveszi-e és hogy oldja meg. :DDDDD Na jó, nem nagy hiba csak egy x-et nem kellett volna odahímeznem.;)
Én is úgy vagyok, hogy egy -két pici "félreöltés" még maradhat, ha nem zavaró a mintában. ;)

Névtelen 2009. augusztus 30. 22:02  

Én is szoktam hibázni, és az a véleményem, hogy minden belefér, ha az aki nem ismeri a mintát nem szúrja ki, hogy oda valami nem illik :)

Anita 2009. augusztus 31. 7:53  

Nálam is ritka, hogy minden x úgy van, ahogy a mintán, szóval, ha nem feltűnő, akkor simán maradhat, a tévesztés. :)

Névtelen 2009. augusztus 31. 8:17  

Én is úgy gondolom, hogy amíg nem zavaró a hiba addig maradhat korrigálva.

Dóra 2009. augusztus 31. 8:59  

Sziasztok!

Nálam a kisebb hiba maradhatna. A citromos kannás hiba nekem is a durva hiba már, szóval tuti bontattam volna. De ha valamit nagyon hibáz az ember lánya, dobjunk fel egy képet a blogra és a tulaj majd dönt, nem?

Kérdés! Már Vikinek gagyogtam valamit róla levélben. Szóval ezek az algír csillagok vagy lyukas négyzetek. Nézem, hogy nálam csillag, nálatok lyukas négyzet (naná, hogy a lyukas négyzet jobban tetszik). Szóval ennek mi a technikája, mert én úgy öltöttem, mint egy 4 szárú csillagot, csak a közepén mindig leöltöttem. Így a hátoldlon egy nagy kupac lett a cérnából. Ti száranként haladtatok körbe?

Dora 2009. augusztus 31. 10:06  

Igen, száranként mentem körbe. És mindig a luk helyén bökök le. És a következő csillag mindig abba az irányba kéne hogy legyen ahonnan az utolsó szárral beöltöttél, hogy arra húzódjon, és luk maradjon.

Dóra 2009. augusztus 31. 12:52  

Köszi a választ! Akkor még megálmodom, hogy kibontsam-e...

Dorottya 2009. augusztus 31. 19:23  

Nekem sem gond a hiba... a durva hibát, meg úgyis kibontod. ;-D

Miaanya 2009. szeptember 4. 14:53  

Nekem sincs mintahű hímzésem;)
A család úgyse venné észre a hibát, és nagggyon utálok bontani!
Viszont az RR-nél figyelek 1000-el.
Ha nem feltűnő a hiba szerintem maradhat.

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP