Kész a nyúl meg a tyúk

>> 2009. augusztus 28., péntek

Azárt ha lassan is, meg mindent félretéve, de haladok az RR kendővel is, csak tudnám, hogy leszek készen a határidőre... nagyon bele kell húznom a jövő heti szabadságom alatt.


Nem mondanám, hogy kedvelem ezeket a porcelán állatkákat, de lusta voltam variálni a mintát, ezért maradtak. Most igyekszem elkészíteni az ablakpárkányokat, aztán a többit legfeljebb a végére hagyom, vagy egyezkedek Dorottyával, mikor lesz kedve nekikezdeni az első növénykének. :-)

7 megjegyzés:

Dóra 2009. augusztus 28. 12:00  

Anita, nagyon haladsz. Majd én is fotózok és látni fogod milyen az, ha valaki az esélytelenek nyugalmával indul, de azért optimista;)

Anita 2009. augusztus 28. 12:20  

Persze, hogy haladok, már másfél hónapja nekikezdtem. :-)))
Kíváncsi vagyok, ki meddig jut el, várom a te fázisfotódat is. :-)

Carol Anna 2009. augusztus 28. 12:23  

Szépen haladsz vele Anita! Nem sok van már hátra! :-)
Az enyémet majd csak készen mutatom ... ami már nem sokáig várat magára! ;-)))

Anita 2009. augusztus 28. 13:55  

Azért van még rajta egy kis munka, de majd nekiveselkedek és legközelebb én is készen mutatok. :-)
Várom a tiédet is!

Dóra 2009. augusztus 29. 8:32  

Húú, ha már Anna is mindjárt kész, akkor bele kéne húznom;)

Dora 2009. augusztus 29. 10:13  

Ez engem is elgondolkodtatott, hogy Anna már mindjárt kész, én meg a tali óta majdnem ugyanott. Úgyhogy tegnap én is elővettem, szerintem ma én is mutatot egy állást, jól le vagyok maradva...

Dorottya 2009. augusztus 29. 14:55  

Anita, majd ha készen vagy vele....
Velem lehet egyezkedni!! ;-)
Naa, megyek belehúúúzok a hímzésbe.... :-(

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP