Eddig így állok

>> 2009. augusztus 31., hétfő

Na mutatom én is, hogy eddig hogy áll a kendőm. Igyekszem nagyon, hogy befejezzem, mert ha félkészen küldöm, akkor félő, hogy nem fogom túl hamar befejezni, mikor a növényekkel telehímezve visszakapom:-DD Gondolom másnak is áll majdnem kész RR kendő a fiókjában, amire épp csak egy-két dolgot kéne ráhímezni és lehetne kereteztetni;) Szóval próbálkozom a határidő betartásával, aztán ha nem megy, max egyezkedem Mariannal.Van egy kész nyulam végre és amit elkészítettem, azt gyorsan körbe is kontúroztam. Utána persze rájöttem, hogy néhány helyen ott is kontúroztam, ahova majd x-eket kell a cserepeknek az aljánál bökni... Na mindegy.Meg itt egy fotó az én Algír x-eimről. Asszem nem bontom ki, két napos melóm van benne. Jó lesz nekem így is:-DD

5 megjegyzés:

Dora 2009. augusztus 31. 21:22  

Én sem bontanám ki, mert nem csúnya,csak másmilyen.
Jöhet nekem később is.
Milyen el nem készült kendőre célzol ;) :-D

dviki 2009. augusztus 31. 22:00  

Én pedig lehet, hogy veled egyezkedem. :DDDDDDDDDDDD
Egyébként én sem bontanám ki, mert ettől még nem lett csúnyább, csak kicsit más! ;) És nagyon haladsz vele!!! :)

Anita 2009. szeptember 1. 7:41  

Haladsz azért rendesen, csak így tovább! :)

Mi baj az algír x-ekkel? Szerintem így is jók!

Névtelen 2009. szeptember 1. 8:02  

Nekem is ilyenek az algír x-eim. Valaki légyszi mutasson már közeli képet a sajátjáról, mert nem igazán tudom milyennek is kéne lennie igazából...

Dóra 2009. szeptember 1. 17:21  

Viki, csak nyugodtan!

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP