Postázási címek

>> 2009. augusztus 3., hétfő

A lányok hétvégén rám szóltak, hogy állítólag én vagyok ennek az RR-nek az összefogója, és ideje lenne összeírni, hogy ki kinek postáz:) Ám legyen :DDDDDDDDD

Úgyhogy ezúton kérek mindenkit, hogy küldje el az aktuális postacímét. Azok is akikét elvileg tudnom kellene.


Ha van valamilyen extra kívánság a küldési sorrendet illetően kérem azt is jelezni.
Azt már megbeszéltük, hogy Budapesten Dóra-Dóri-Anita-Dorottya sorrend lesz, a személyes átadás lehetősége miatt.

Minden ötletet, javaslatot szívesen fogadok :)

Ui: A végére pedig egy saját kérés-kívánság. Mivel a hétvégén többen személyesen megcsodálhattuk a készülő piros és fahéj színű változatot, kérnék ide is feldobni egy képecskét róla a többiek miatt, hogy ők is láthassák, legalább fotóról.

Akik most nem látták élőben, ne keseredjenek el, én terveznék, (ha már egyszer szervezőnek neveztetek ki) vagyis szeretnék majd valamikor, egy közös RR talit is, hogy legalább egyszer mindenki személyesen is találkozhasson a másikkal. A helyszínről és időpontról még fogalmam sincs, de majd kitaláljuk, ha ti is benne vagytok :)

6 megjegyzés:

Anita 2009. augusztus 3. 11:23  

A sorrend ellen nincs kifogásom :-), a címet küldöm mindjárt.

Az RR talit támogatom, majd esetleg tehetjük az egyik átadás idejére, és akkor mindenki megúszhat egy postázást.

Miaanya 2009. augusztus 3. 14:40  

A sorrend nekem mindegy, a címem mindjárt küldöm is:)
A tali szerintem is nagyon jó ötlet, Bízom benne, hogy összejön, nagyon szeretnék veletek személyesen is megismerkedni:)

Névtelen 2009. augusztus 3. 14:52  

Akár másolhatnám is Miaanya hozzászólását. :)

Dora 2009. augusztus 4. 13:29  

Én is mindjárt küldök cimet. Meg benne vagyok a taliban is majd.
A sorrend is oké :)

dviki 2009. augusztus 9. 16:05  

Minden jóban benne vagyok! ;) A címem pedig küldöm mindjárt és majd fotót is megpróbálok feldobni valamikor a napokban! :)

dviki 2009. augusztus 9. 16:06  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP