Első jelentésem itt

>> 2009. augusztus 29., szombat


Itt még nem is mutattam azt hiszem egyszer sem, hogy hogy állok. Tegnap este újra elővettem, ez lett.

Lányok, én nem szeretek szemenként kontúrozni, szóval ha majd valakinek úgy kell, az kérem irjon majd instrukciót hozzá, hogy úgy csináljam. Ez azért jutott megint eszembe, mert Anita szemenként kontúrozza az ablakokat, na én 5 szemenként :) Teljesen más hatása van egyékbént így meg ahogy ő csinálja, ettől az övé világosabbnak néz ki határozottan.

Utálom az ablakokban a terítőt himezni. Mondtam már?! :-DDD
Ja, és a csirkét leveszem majd a mintáról, és meggyártom a cserepét úgy, hogy jó legyen. Majd ha megcsináltam teszek fel róla képet, vagy elküldöm inkább mailben.

7 megjegyzés:

Carol Anna 2009. augusztus 29. 17:31  

Én szemenként fogom kérni a kontúrt! :o

dviki 2009. augusztus 29. 17:38  

Akkor ezt majd megjegyzem, mert én is nagyokat ugrom kontúrozás közben! ;)
Dórihoz hasonlóan, csak én az ablakokat most pl.6 szemenként csináltam! De ez nálam változó, mert ahogy a minta kiadja. ;)
Egyébként én is akartam már írni, hogy a terítő nagyon utálatos hímzésileg. ;))))) Én lehagytam a nyulat is...

dviki 2009. augusztus 29. 17:41  

Ja és csak egy kicsit vagyok lemaradva hozzád képest. :)Hiába, akik MUK-kolnak, miközben RR kendőt kellene hímezni.... :DDDDD

Dora 2009. augusztus 30. 9:41  

Oké, Anna, majd akkor ird meg mellé külön, hogy el ne felejtesem :)

Viki, én is úgy szoktam ahogy a minta adja. Tehát ha pl átló van, ott is nagyobbat ugrok, ha a mintában több hosszúságon át is van. Na most ezt jól megaszondtam :) De egyébként asszem valamelyik készletben olvastam anno, hogy a backsticheket max 7 hosszan ajánlja ölteni, szóval ott és akkor megnyugodtam, hogy én nem vagyok hajlandó szemenként, és akkor még nem is baj :) Meg szerintem nem is mindig mutat jól a szemenkénti leöltés. Jó, mondjuk itt biztos jó, mert itt szöglegetesek a minták. De képtelen lennék az ablakokat szemenként kontúrozni... Úgyhogy Anna, meg Anita, nem semmik vagytok, hogy ezt megcsináljátok.

Nekem sem lesz nyúl, csak ott már sajna meghimeztem a csipkét, de sebaj, tökéletes feliratnak lesz hely a nyúl helyén, odavésem majd, hogy 2009-2011-ig :)

Egyébként én meg pont azt akarom kérni majd mindenkitől, hogy pontosan úgy csinálja a kendőmre, ahogy szokta. Mert nem azt szeretném, ha tök egyforma lenne mind, hanem mindenkié olyan, ahogy mindenkor szokott dolgozni. Hogy igazi emlék legyen mindenkitől.

Anita 2009. augusztus 31. 7:57  

Én csak amitt szeretném a kontúrt szemenként, ahol backstitch van, mert szatyrot készítek belőle és jó lenne, ha nem akadna bele a fonal semmibe. De majd írom a füzetkébe is. :-)

A terítőrészt én is imádom, talán a zöld négyzeteket is jobban élveztem, szerintem ezért tettem félre anno, de a héten muszáj elővennem.

Dóra 2009. augusztus 31. 8:51  

Én a keretet két x-enként kontúrozom, de a mintákat rajta pl. a nyulat x-enként. A virágoknál is ezt kréném, mármint a cserepeknél és a szirmoknál, de a szárakat azokat hosszabb öltéssel, mert szerintem az jobban mutat. Na majd igyekszem nem elfelejteni és beleírom a füzetembe a dolgot.

Dora 2009. augusztus 31. 9:00  

Dóra, ezt tényleg ird bele, mert ezt már nem birnám megjegyezni.
Én azért szeretek hosszabb öltésekkel kontúrozni, mert szerintem grafikusabb tőle a minta, sokkal rajzosabb, nem olyan szögletes. Szóval nem csak lustaság, hanem kinézet is ;)

Oh, Anita, én a zöld 2x2-esekkel már ki vagyok békülve, az nem olyan szörnyű, és nincs is annyi belőle :-D

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP