Az első képem

>> 2009. szeptember 12., szombat

Végre mutatok képet is. Szerintem látszik, hogy nem lesz készen. Majd befejezem a végén, ha visszakerül hozzám. A csipkével még biztos haladok valamennyit. Az anyaga cashel, de már nem emlékszem hányas szín. Pedig úgy vigyáztam a cetlire, amire rá volt írva, aztán mire felhasználásra került az anyag, mégis eltűnt róla.... Én is bontottam, nem is keveset, bár ha nem kellett volna, akkor sem lenne kész, szóval most már mindegy...

Ui: Ez remek, most tűnt fel, hogy a nyúlnak nem hagytam helyet!

3 megjegyzés:

Dora 2009. szeptember 12. 18:03  

Nem 770-es platinum? Ahhoz hasonló szerintem az anyag.

Oh, akkor nem lesz nyulad?!?

Miaanya 2009. szeptember 12. 22:59  

Nekem is utólag tűnt fel, hogy nem kellett volna mindenhol végigvarrni a keretet:D (én azért hiányolnám a nyulat;)

Dóra 2009. szeptember 14. 12:31  

Nem kell sokat visszabontani a nyúlhoz. Mindent bele, egész jól haladsz és már az uncsi zöld kockákat is lenyomtad!

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP