Fázisfotó (2)

>> 2009. szeptember 11., péntek

Na mutatom, mennyit haladtam mostanában az RR kendőmmel. Igyekeztem, hogy kész legyek a belső fehér kerettel. Már csak egy pici kontúr hiányzik róla, egyébként teljesen letudtam. Közben belekezdtem a külső keretbe is, mert már untam a két fehér színt. Na a keretnek olyan szép kék színei vannak. Már látszik a magyarítás, remélem nem túl gagyi. Megint egy hihetetlenül impozáns fotót készítettem. Most még ferde is, nem csak béna. Mentségemül szóljon, hogy már nagyon villogott a jelzés, hogy elemet kell cserélni, így hát gyorsan ellőttem a képet. Így sikerült:-DD

3 megjegyzés:

Dora 2009. szeptember 11. 18:48  

Eddig nagyon jól mutat magyarul! Tetszik!

dviki 2009. szeptember 11. 20:44  

Nagyon jó a magyar felirat! Ha előbb elárulod, akkor valószínűleg "kölcsönkértem" volna! :)))
Még egy észrevétel ;), látom hogy az alsó részen a "ráhagyás" kicsit kisebb, mint a másik 3 oldalon....nos az enyém ugyanilyen! ;))) Mindig kiszámolom, leszámolom, lemérem és mégis mire a hímzés aljára érek, valahogy kisebb hely marad. :DDDDD

Miaanya 2009. szeptember 12. 22:54  

Én is gondoltam a magyarításon, de sajnáltam rá az időt:)
Nagyon jó lesz így;)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP