Én is elkészültem :-)

>> 2009. szeptember 13., vasárnap

A nyaralás alatt először az RR-t végeztem ki, mert már nagyon frusztrált, hogy alig van hátra belőle valami, és mégsem haladok vele látványosan. Kedden este készültem el vele, de mindenféle elektorszmog hiányában csak most tudom mutatni a végeredményt. Rontottam, bontottam, elszámoltam, de még így is maradt benne elcsúszás, meg az egyik csipkerészen plusz öltés, de majd a lányok feltalálják magukat, többen is leszünk ugyanebben a helyzetben azt hiszem. :-) A növények helyét kihagytam a kontúrral és remélhetőleg azt nem számoltam el... majd elválik a hímzések során.








Még mosom-vasalom továbbküldés előtt, és várom Dóri kendőjét, tehát én rögtön egy piros kaspóval fogok kezdeni, végre a sok-sok kék után, már várom a felüdülést. :-)

4 megjegyzés:

Dora 2009. szeptember 13. 19:16  

Tök jó, hogy neked is megvan :)
Adom majd valamikor, de sajnos jó eséllyel holnap sem megyek táncolni, ahogy múlt héten sem voltam :(((((((((( Egyszerűen nem megy az ovi miatt :(((((((

Anita 2009. szeptember 13. 19:45  

Ez elég rosszul hangzik... :( Na majd egyik délután átmegyek, úgyis jó lenne már egy kis dumcsizás az édeskettes után. ;)))

Dóra 2009. szeptember 14. 8:17  

De jó látni, hogy a tiéd is kész. És én is más színűvel fogok kezdeni. Fura lesz!

Anita 2009. szeptember 14. 9:48  

Persze, mert te a Vikiével kezdesz ugye?

A vége kicsit maratonira sikeredett, de nagyon örülök, hogy elkészültem vele, már várom az első virágot. :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP