Borsmenta kontúrja, ahogy én csinálom

>> 2009. szeptember 30., szerda


Borsmenta kontúr


- a cserép és az alatta lévő alátét 311
- a cserépen lévő virág motívum 988, esetleg 311 (nekem ezzel jobban tetszik)
- a levél és a levélerezet 890
- a francia csomók (mégpedig két szállal) 988
- a francia csomóhoz tartozó szárak 987

Bár még csak a nagy cseréppel vagyok készen és a legvégén akarok csak kontúrozni,
de én így gondolom a kontúr színeket az első cserepesnél.

Miaanya, kérlek nézd meg a színeket, hogy megfelelő lesz-e neked így.

11 megjegyzés:

Dora 2009. szeptember 30. 14:33  

A cserépen lévő kék virágok szerinted zölddel vannak kontúrozva?
Na erre véletlen sem tippeltem volna. Ez lenne a virág a borsmentán leirás?

Dora 2009. szeptember 30. 14:35  

A rügyek meg akkor a franciacsomók alatti kontúrokat jelentené?
De a kontúrokból is volt kétféle,az egyik az ráadásul 2 szálas...

Carol Anna 2009. szeptember 30. 16:55  

Én úgy tippelem, hogy zölddel kellene a cserépen lévő virágokat kontúrozni ( bár nekem sötét kékkel sokkal jobban tetszik, mivel más borsmenta virágot, amit kontúrozni kellene nem találok a mintában.
A nagy fej virág kontúrozása kilőve, mivel nincs neki kontúrja.
A rügyek szerintem a francia csomó alatti kontúrt jelenti, és igazad van az kétszálas, mindjárt ki is javítom!

Miaanya 2009. október 1. 9:58  

Sikerült nekem is belegabalyodni:)
Szerintem a cserépen a virág 311-el szebb lesz.
A franciacsomó 987, de 1 vagy 2 szálas?
A csomó alatti szárak 987 és az is kétszálas?
A 988-as virágra nincs tippem.
Valamelyik szín mindenképp kimarad.

Carol Anna 2009. október 1. 11:32  

Rendben. Akkor a cserépen lévő virágmintát 311 színnel kontúrozom.
A francia csomó a leírás alapján 988 és 1 szálas, az alatta lévő kis szárak 987 és 2 szál.

Dóra 2009. október 1. 13:22  

Tök jó, hogy ezeket így leírjátok, legalább nekem már 2 verzióból is lesz lehetőségem válogatni.

Apropó! Mikorra kell majd postázni? Csak mert nagyon nem hímzek mostanság, szóval jó lenne tudnom mikorra kell összeszednem magam...

Dora 2009. október 1. 13:32  

Dóra, én gondoltam arra is, hogy mi lenne ha te odaadnád nekem most Vikiét, én ráhimzem a 2.at, és akkor neked több időd lesz erre is, és hátha addigra már ezeken a kezdeti rosszulléteken is nagyjából túl leszel. Na?

Carol Anna 2009. október 1. 20:39  

Készen vagyok! :-D
Már csak a nevemet kell ráhímeznem!
Miaanya! Sikerült választanod betűket?

Miaanya 2009. október 1. 21:52  

Nagyon gyors voltál köszönöm:)
A kontúrhoz csak annyit, hogy nem a 987-hez akartad a 2 szálat írni?
Kitettem a betűim, remélem értelmesre sikeredett;)
Ha nem, szólj:D

Névtelen 2009. október 2. 7:52  

Anna, a tiédet úgy csináljam, ahogy a bejegyzésben le van írva?

Carol Anna 2009. október 2. 8:56  

Igen, légyszíves! Köszönöm szépen! :-)
A cserépen lévő virágmintát a 311-es színnel kellene kontúroznod. Nagyon szép lett így a Miaanyáé is. ;-)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP