Borsmentás kérdések

>> 2009. szeptember 23., szerda

Na nem mintha még lenne értelme a dolgonak, mert már ki is kontúroztam. Szóval Dóra elnézést, ha téves döntéseket hoztam, de nekem meghaladta az értlemezését a dolgoknak.

Már szótáraztam is, megnéztem a wikipédián hogy néz ki a virág. Már arra is gyanakodtam, hogy a kakukkfűvel össze van keverve. De az tuti nem.
Szóval első gondom, hogy a cserépen vannak belső kontúrok. A kis kék virágok, zöld levelekkel. Minden másik cserép (5-ről van szó) belső kontúrjainak mibenléte fel van tüntetve, kivéve a borsmentáé. Na ezek után én a 823-assal kontúroztam, de lehet, hogy a 311-gyel kellett volna, ami a cserép kontúrja is.

Na aztán jöttek a komolyabb gondok.
Szeretném tudni, hogy szerintetek mi a növényen:
- a virágai
- a rügyei a száron
- rügyek csak úgy
- levelek

Szóval én virágoknak néztem a kis bigyókat, amin a francia csomók vannak. Aztán mi a frász a rügy ezen?! Én leveleket látok, de rügyeket nem igazán. Arról nem is beszélve, hogy az egyik rügy 311-es szinű, ami kék szin. Szóval nem tudom melyik zöld x-eket kellene kékkel kontúrozni...

Az én konklúzióm az lett - persze lehet, hogy tök téves - hogy nincs rügy a mintán, ezért azokat a kontúrokat nem használtam. A levelek kontúrját használtam egyedül. Meg a virágokét. Azt slussz.

Úgyhogy Dóra bocsi, ha esetleg kicsit más lesz a tiéd, de nekem ennyire volt képességem.

2 megjegyzés:

Soleil 2009. szeptember 23. 20:25  

Nem semmi vagy, hogy már kész is!! Dóri, még szerencse, hogy vannak itt ilyen turbótűsök, mint te, így mi majd mindig tudjuk, hogy melyik növénynél mire kell figyelnünk:-DDD
Ma megkaptam én is ZDóriét, hamarosan nekilátok.

Dora 2009. szeptember 24. 13:48  

Hát kiváncsi leszek, hogy ti mire juttok vele...

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP