Én is jelentkezem!!!

>> 2009. szeptember 8., kedd

Jelentem tegnap 14:20-kor elkészült a keretem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kontúrozva. Remélem azért sikerül képet is csinálnom róla:)
Megizzasztott rendesen, ennyit még nem bontottam. A zöld kockák felét, egy sor csipke csillagostul, és még itt-ott.
Ezzel együtt imádtam csinálni, de örülök, hogy kész van!
Mindenképp be akartam fejezni, hogy készen kapjam vissza és csak keretezni kelljen.
Na és azt sem gondoltam, hogy ennyire eszi a fonalat. A fehéret Venussal fejeztem be.

2 megjegyzés:

Dora 2009. szeptember 9. 21:05  

Úgy látszik senki nem ússza meg ebben a kendőben a bontogatást! :)
De jó, hogy megvan a tiéd is! Várjuk a képet!

dviki 2009. szeptember 11. 21:01  

Képet, képet, képet!!! :))))))))))))
Egyébként gondoltam, hogy te is gőzerővel hímzel, mert nagy volt körülötted a csend! ;)))

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP