Az én betűim

>> 2009. szeptember 19., szombat


Lányok,
nekem ez lenne a betűtipusom.
Bár most jutott eszembe, hogy valahogy azért jó lenne tudni a két Dórából, hogy ki melyik az én kendőmön. Erre nem gondoltam... Na közben kitaláltam. Legyen egy ZDóra, meg egy Dóra. Dórának azért gondoltam simán, mert nem akarok ilyen nickneves bigyókat, úgyhogy nem akarom, hogy xDóra legyen, a vezetékneve meg túl hosszú :-DDD

Nem néztem meg, hogy kinek melyik növény jut majd a kendőmre, ezért felrajzoltam függőlegesen is, meg vizszintesen is. Majd azt kérem tőletek, hogy mindeki úgy helyezze el, ahogy jobban mutat, vagy jobban elfér. És azt kérem, hogy 1x1 szálon ötlsétek, szóval nagyon aprókák lesznek a betűk.
És majd az egyik pirossal kéne, majd kinézem, hogy melyikkel, de valszeg a 816-ossal.

2 megjegyzés:

Anita 2009. szeptember 19. 16:26  

Tetszik a betűd! :-)

Már én is kinéztem, hogy melyiket szeretném, majd beviszem holnap gyorsan a programba.

Nickeket én sem akartam, így nálam Dóra lesz, Zdóra meg Dóri, meg Dorottya. :-)))

Dora 2009. szeptember 19. 21:43  

Oh, igen ti sokszorosabb gondban vagytok :-D Legalább mi Dórák egy Dórát elvesztünk :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP